måndag 15 mars 2010

Måndag 15 Mars 2010

Hallå :)
Idag har min dag bestått av plugg från kl 6 i morse när jag började plugga till kl 18... Nu är min hjärna helt seg och död och väldigt väldigt trött. Men det var ganska väntat efter en sån här dag ;) Jag har oxå lärt mig att skära ost idag för jag kunde tydligen inte det enligt min kära mamma då jag råkade "förstöra" hennes ost, herregud det är bara en ost liksom ;) men nu har jag lärt mig någonting nytt idag med, inte eftersom att jag redan vet hur man skär ost ;)

I morgon blir det skolan som gäller, grupparbete står på schemat. Vi ska förbereda ett seminarium som vi har i på onsdag så det blir fortsatt konstant pluggande för mig nu... Kul kul ;)

Jag hoppas att jag hinner träffa älskling en stund i dag med för vi har nämligen 8 månader i dag :)

Lägger in en liten bild på mig och Michelle från studenten. Jag hoppas att hon kommer hem från Norge snart... Jag börjar tröttna på att du är så långt bort ;)


Den sista bilden är på min Bästa och Finaste vän Maria Jonsson :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar