tisdag 16 mars 2010

Jobbiga Tisdag..

Jag vet att min uppdatering inte alls har varit bra dom senaste dagarna men jag har haft så mkt skolarbete att göra så tyvärr har jag inte hunnit. Jag tror inte heller att det kommer bli bättre förän efter min tenta som jag har om 2 veckor. Jag fick förövrigt reda på att jag fick godkänt på min förra tenta idag. Det kändes verkligen jätteskönt att veta eftersom jag har varit så himla nervös över resultatet.. Det var ju trots allt min första tenta ;)

Igår betställde jag två par shorts från Hm, för bara 99 kr st. Billigt och bra tyckte jag :) Först var jag tveksam men efter övertalning av André och Lollan så köpte jag dom. Måste dock påpeka att det inte krävdes mkt övertalning. Det som krävdes var ungefär meningen "köp dom";)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar