söndag 28 mars 2010

Hejhej

Min nackspärr som jag fick i går led jag av hela dagen. Jag knarkade tabletter och min onda nacke blev insmörjd med tigerbalsam. Så fort jag vred mitt huvud åt vänster så fick jag fruktansvärd kramp på hela vänster sida. Jag har länge trott att kramp i vaden är den värsta sortens smärta, det tror jag inte längre kan jag säga. Jag hade så jä*la ont att jag inte ens kunde resa mig upp ur sängen själv utan det fick André hjälpa mig med. Senare på kvällen så blev det lite bättre, jag slutade få kramp så ofta och jag kände mig bara lite stel i nacken. Jag och älskling gick och la oss tidigt i går eftersom jag var så himla trött efter min otrolig jobbiga dag. När jag skulle borsta tänderna kände jag helt plötsligt att jag mådde lite illa men det gick över snabbt och jag tänkte inte mer på det. Sen vaknade jag kl 1 på natten av att jag mådde så jävla illa så jag var tvungen att springa till toan. Så i natt har jag och toan varit väldigt tajta kan jag säga ;) Jag låg och mådde illa till kl 4 innan det blev lite bättre, men bara lite. Stackars älskling som fick vara vaken halva natten för att jag låg och jämrade mig och gnällde.

Idag mår jag väl lite bättre men jag känner mig fortfarande lite kraslig och är stel i min nacke men jag överlever. Jag vet i allafall att jag aldrig mer vill uppleva det jag upplevde i går och i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar