torsdag 25 mars 2010

Superseg.. -.-

Nu är jag super seg och jag har skrivkramp i min hand och i min armbåge :S Anledningen till det är att jag har pluggat konstant sen kl 9 i morse.. eller nu ljög jag väl lite men jag har pluggat nästan konstant sen kl 9 i morse, men jag också hunnit äta en gång, pratat med andré en stund i telefon samtidigt som jag åt.. sen har jag varit ute med sumo en kort stund så han fick kissa lite och så har jag plockat ur en tvättmaskin, men förutom det så har jag pluggat konstant hela dagen. Jag måste faktiskt säga att jag är lite stolt över mig själv nu när jag lyckts plugga så länge och dessutom pluggat effektivt hela tiden :)

Nu ska jag dammsuga på mitt rum eftersom att jag inte gjort det på ett tag. Sen ska jag byta sängkläder efersom min älskade hund har dragit in en halv grushög utifrån i dag, och allt det har på någon konstig vänster hamnat i min säng, tack så mkt ;) Efter det ska jag gå ut med sumo en gång till och sen ska jag ta en dusch. Jag börjar nämligen kl 8 i morgon så jag måste åka kl 7 hemifrån, suck vad jobbigt! Så jag orkar nog inte gå upp kl 5 i morgonbitti bara för att duscha och fixa mig liksom ;)

Sen ska jag avsluta dagen med att plugga ännu mer och försöka lära mig lite mer. Sen ska jag krypa till kojs senast kl 22 i kväll eftersom jag är så jädra trött efter att ha pluggat hela dagen. Så jag hoppas att jag åtminstånde kommer vara lite pigg i morgon när jag ska gå upp halv 6 ;)





Det var allt för mig denna gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar