onsdag 24 mars 2010

Hejsan :)

Nu har jag precis skickat ett långt mail till Michelle :) Det är faktiskt svårt att skriva ett mail och få ner allt som har hänt den senaste tiden och hålla koll på vad man inte redan berättat osv. Jag glömmer dessutom bort allt som händer eftersom det oftast är oviktiga småsaker och eftersom att alla mina dagar typ ser exakt likadana ut.. så allt flyter liksom ihop till en enda smörja och jag kommer inte ihåg någonting direkt som har hänt :P Men jag fick i allafall ner ganska mkt ändå tycker jag :)

Jag började fundera på gamla kompisar nu när jag mailade michelle. Vi har ändå lyckts hålla kontakten ganska bra tycker jag under dom här månaderna som gått. Många av mina andra kompisar, som jag ändå var bra kompis med har jag ingen som helst kontakt med längre.. En del av dom bor ändå kvar här i linköping. Jag brukar inte bli sentimental och tänka tillbaka på sånt men när man väl gör det så inser jag att jag tycker att det är tråkigt att jag inte har kontakt med vissa av dom. Någonting som jag tycker är extra tråkigt är att jag och Mia inte har någon kontak med dom två som ett tag var våra bästa kompisar. Vi träffades jätteofta men idag så hörs vi inte ens av... Det är konstigt att det ska vara så svårt att hålla kontakten..




Lägger in en bild på Mia och mig, jag vet att det inte är en snygg bild men jag är i allafall glad att jag alltid har min bästa vän ! :)

2 kommentarer:

  1. Men gud hur ser jag ut!!? xD haha herregud jag dör ;) är glad att jag alltid har dig också! :)

    SvaraRadera
  2. Frågan är hur jag ser ut!! Jag ser inte klok ut, jätteful xD

    SvaraRadera