torsdag 11 mars 2010

Humörsvängningar

Idag lider jag av enorma humörsvängningar. Hela dagen har jag varit på bra humör, eller i allafall på "vanligt" normal glatt humör så att säga ;) men sen händer en liten mini sak och hela mitt humör rasar ner till superdåligt och "hej-jag-kan-börja-gråta-för-vad-som-helst" humör. Fy vad jag hatar detta humör. Jag blir väldigt arg och upprörd för minsta lilla sak som jag inte skulle brytt mig om annars. Och jag vet att jag resten av dagen kommer att straffa personen som jag är arg på med elaka pikar eller på andra "dolda" sätt. Det ska jag verkligen försöka att låta bli men jag vet att det inte kommer gå. Sen blir jag arg på mig själv för att jag tillåter mig själv att bli sur för minsta lilla sak. Men nu är jag på det här humöret så det är nog bästa för allas bästa om de bara gör som jag vill. Jag känner att tårar och aggressiva utbrott är nära. Alla borde hålla sig bort från mig. Jag kan inte kontrollera mitt humör idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar