onsdag 10 mars 2010

10.21

Hallå igen :)

Jag måste säga själv att jag har varit väldigt duktig och läst nästan 80 sidor på dom här 3 timmarna som jag suttit och läst. Nu har jag bara 20 sidor kvar som jag antagligen kommer läsa i kväll när jag kommit hem från skolan. Jag måste ju hinna göra mig i ordning lite grann innan jag åker till univ. så jag inte är hur ofräsch som helst ;)

Jag funderade på om det var dags att ta fram skinnjackan snart nu när det är så fint väder men när jag var ute med Sumo för ett tag sen så insåg jag ganska snabbt att jag kan lägga den tanken på hyllan ett tag till. Det blåste för kallt för att jag ska våga gå ut i den en längre tid ;) Det får nog vänta åtminstånde en månad till ;) Nej nu ska jag kila i väg och göra mig i ordning och kanske plugga lite till innan jag ska med bussen :) Bye Bye ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar