onsdag 17 mars 2010

Tjatja :)

Idag har jag spenderat hela dagen med plugg, inte kul! Dagen började med grupparbete och fortsatte med seminarium och slutade med plugg hemma. Nu har jag äntligen läst färdigt det jag skulle göra idag. Nu ska jag bege mig ut till köket för att laga lite mat.. Suck vad jobbigt. Anledningen till att jag ska laga mat just i dag är att jag behöver ha med mig mat till univ. i morgon eftersom att jag kommer ha en lååååång dag i morgon. Men men det är bara att bita i det sura äpplet som man säger ;)Sen ska jag träffa min lilla älskling som jag saknar fruktansvärt mkt. Vi har inte hunnit träffas så mkt senaste dagarna då både han och jag har haft ganska mkt annat att göra tyvärr...


Ajja nu blir det matlagning för hela slanten ;) Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar