torsdag 18 mars 2010

Hallå :) idag har jag spenderat min dag i underbara skolan ;) Vi hade en föreläsning först och sen jobbade vi med vårat grupparbete. Idag hann vi dock inte så mkt eftersom vi ständigt glider i från ämnet som vi arbetar med. Det blir ju lätt så när man är 5 tjejer som alla gillar att prata. Idag tog vi bland annat upp ämnet finnar ;) Vi diskuterade om man tycker om att klämma finnar på sig själv och andra, om man låter någon annan klämma de finnar som man själv inte kommer åt, osv. Till sist blev det lite väl äckligt så vi var tvugna att byta samtalsämne ;)

Efter skolan tog jag bussne hem med André som hade väntat på mig på rese, han följde med mig hem en stund innan han var tvugen att åka hem. Kvällen spenderar jag själv hemma med mina skolböcker och med en stor godispåse. Jag hade hellre varit med André men han skulle till en kompis och titta på hockey ;) I morgon är jag äntligen ledig!! Så då tänkte jag ta en tur till stan och titta lite och köpa lite saker som jag faktiskt måste ha, inte roliga saker tyvärr utan bara tråiga nödvändiga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar