fredag 12 mars 2010

Härliga fredag :D

Idag är jag på mkt mkt bättre humör! :) Jag fick reda på anledningen på mitt så kallade "problem" då blev det hela mkt bättre direkt :) (hej mensmonster var jag igår, verkligen)

Idag ska jag ägna hela dagen åt mig själv hade jag tänkt faktiskt. Från början var det tänkt att jag skulle plugga men jag känner att jag inte orkar det eftersom jag har pluggat hela veckan så nu tar jag en dags paus innan jag fortsätter med det ;) Så nu ska jag göra mitt eget spa. Jag ska göra hår inpackning och göra min egen ansiktmask och lägga på eftersom jag tycker att min hy är så torr nu :S. Sen blir det också egen manikyr och pedikyr :) Fina händer och fötter är alltid ett extra plus om man vill se fräsch ut :) Eftersom mitt hår blir så himla lent av hårinpackning så ska jag nog locka det, annars lär jag se ut som en slickad katt i huvudet ;)

Idag ska jag förövrigt följa med André till hans farfar som fyller ...76, tror jag att det var (A). DEt ska bli trevligt:) Det är ännu en anledning till att vara lite extra fin så det blir röda klänningen fram ;)


Lägger in en bild på 2 par skor (samma modell men olika mönster :)), som jag tycker att dom är fina, och för ynka 129 kr är dom dina ;) dom är från Hm :) Dock har jag lite svårt för att välja färg... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar