fredag 5 mars 2010

Fredag :)

Hejsan :) det var att tag sen jag uppdaterade nu känner jag, men nu är det dags igen :) Igår träffade jag min bästa vän Maria på stan en sväng :) Vi bestämde oss för att ta en fika,det blev varm choklad och blåbärspaj för min del och blåbärspaj för Mias del :) Såklart så knölade mitt kort när jag skulle betala så jag fick springa runt till typ 200 olika bankomater innan jag kunde ta ut några pengar, okej nu överdrev jag lite men ni fattar vad jag menar ;) Kallt var det oxå såklart, fasen ;) Vi satt mest och pratade lite och det var väldigt trevligt måste jag säga :) Tyvärr hann vi inte ses så länge eftersom Mia skulle med sitt tåg som gick vid tre och jag skulle åka hem och plugga, som vanligt -.- Men en liten stund var absolut bättre än att inte ses alls ;)

Bye Bye ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar