onsdag 10 mars 2010

This is my life my friend & I cant be no one else

Igår började APU:n igen så nu blir det att gå 10-18 tis-tors igen, gud vad glad jag blir! ;) Men tiden går ändå ganska snabbt konstigt nog :S Det är en liten konstig känsla jag har, som att det är tidslöst :P Det värsta med att gå där tre dagar i veckan är ju att man alltid går omkring kläder, men som tur är så tycker jag inte att det finns nåt riktigt wow ;)

Jag kom att tänka på en sak för ett tag sen, kom inte ihåg hur jag började tänka på det men ialf ;P Jag tycker att kroppsideal är nåt riktigt dålig har jag kommit fram till! Jag tycker att man ska ha den vikt man trivs bäst i, om det så är lite underviktig, överviktig eller "normal" vikt. Nu säger jag inte att det ska gå till överdrift men anorexi eller fetma, för det är även om du trivs bäst så inte hälsosamt. Men om du äter som du ska och mår bra så spelar det väl ingen roll hur din kropp ser ut? Det ideal som finns nu är ju att man ska se ut som modeller, långa och smala.. Men kom igen om en "normal" tjej skulle vara lika lång hade man inte haft samma figur. Man hade inte ätit samma kost och haft en PT tillgänglig för att hjälpa dig träna och fixa ett personligt träningsprogram till dig :P

Ne nu ska jag sätta igång och jobba med mitt PA arbete som inte kommer nån vart ;)

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar