söndag 14 mars 2010

SooL

Det är fortfarande härligt vårväder, jag känner att jag borde gå ut och spendera lite tid ute men jag vet inte riktigt hur jag ska hinna det. Jag har bestämt med mig själv att jag ska läsa minst 150 sidor i dag i en tråkig skolbok. I stället sitter jag här ;) Men jag behövde 5 minuters paus för att hitta motivationen för mina tankar flög runt på alla andra ställen förutom där mina tankar borde vara. I dag vaknade jag hos älskling redan kl 8 men den lilla sömntutan ville ju inte så gärna gå upp då men jag lyckades somna om och vaknade kl 10 av ett sms ;) Sen åt vi frukost och umgicks innan jag lyckades tvinga mig själv till att åka hem till skolböckerna. Det kändes inte alls roligt så jag sköt upp hemfärden ända från kl 11 till ungefär 12.30 ;) Men jag fick i allafall en trevlig cykeltur hem i det mycket vackra vårvädret. Jag är enormt tacksam för att vi äntligen fått lite sol hit till det kalla sverige ;) Jag hade egentligen tänkt att sola idag men jag skjuter nog fram det till i morgon eller nåt, jag orkar inte idag faktiskt..

XoXo H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar