måndag 1 mars 2010

Jag igen ;)

Nu är jag hör igen och tjatar ;) Det har blivit många inlägg idag för att vara mig :P Jag sitter ialf och kollar lite på bilar på blocket, man kan ju alltid vara förberedd ifall pappa skulle få för sig att fråga ;) Men det verkar tyvärr inte som att han vill köpa nån Ferrari till mig :( Taskigt! Ajja jag får väl arbeta ihop det själv i mitt anletes svett ;) Nåt som störde mig dock var att jag ett flertal gånger läste i beskrivningarna att bilen var "tjejkörd". Vad spelar det för roll om bilen är körd av en tjej eller en kille!!? Som om bilen skulle vara sämre eller bättre för att den va körd av en tjej den senaste tiden, eller vadå? Jag fattar faktiskt verkligen inte vad dom menar med att skriva det :S Jag blir mållös över hur samhället är ibland ;P

Ne nu ska ni slippa höra mitt tjat mer, kände att jag behövde skriva av mig lite ;)

ByeBye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar