söndag 7 mars 2010

Shopoholic

Jag börjar seriöst fundera på om jag har eller är på väg att skaffa ett shopping beroende ;) ja era misstankar är rätt jag har varit igång och handlat idag igen! men det va faktiskt bara nödvändiga saker måste jag säga till mitt försvar ;) köpte en bikini till i sommar, en sån som jag letat efter SJUKT länge så den är jag jättenöjd över :) köpte även ett par jeansleggings på barnavdelningen så dom gick bara på 149 (rätt bra pris ;P) sist men inte minst köpte jag även ett par BH:ar på rean, 49 spänn st ;) jag gillar att jag kan handla på barnavdelningen måste jag säga, både när det gäller skor och viss kläder =)

Jag kom på att jag heller aldrig lagt in en bild på kläder jag köpt ;O så därför lägger jag in en bild på det jag köpt dom senaste månaderna :) exklusive dagens inköp ;)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar