onsdag 31 mars 2010

Lov

Nu har jag äntligen påsklov, känns jätteskönt måste jag säga! ;) Jag är super förkyld så att ha lov nu passar mig utmärkt så att jag kan vara hemma och vila upp mig ;)

I morse när jag cyklade hem från André så var det så jävla jobbigt. Jag kunde inte komma på varför jag blev så trött. Jag cyklar ju ändå den där vägen flera gånger i veckan så jag kunde verkligen inte förstå hur min kondis kunde ha försämrats så mkt senaste tiden :S Så då slogs jag av tanken att jag måste börja träna för såhär dålig kondis kan man ju inte bara ha. Den tanken följdes av några svordommar eftersom att jag och träning inte riktigt går ihop ;) Sen kom jag på att jag antagligen tyckte att det var så jobbigt att cykla hem eftersom jag är så förkyld. Den tanken följdes av några glädjetjut eftersom jag inte längre behöver börja träna ;) Så nu vet ni vad min hjärna tänker för komplicerade tankar ;)

Hittade förövrigt en söt klänning från Hm, som jag INTE har köpt eftersom jag har en budget att följa nu, men det hindrar mig ju inte från att titta på kläder ;)





Jag längtar som satan till sommaren :) Och det har jag gjort sen i december ungefär ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar