måndag 29 mars 2010

Frågor mm.

Som ni ser så har vi ändrat utseendet på bloggen lite. Tyvärr så kan vi därför inte längre ha någon header då det ser helt cp ut :P men jag hoppas att ni ska överleva ändå ;)

Ja idag fick jag ett mejl om min brist på uppdatering, därför lägger jag in frågan här på bloggen.. Det ger mig ju en ursäkt att uppdatera ;)

Hej maria, vi tycker att du inte är så bra på att uppdatera på er blogg. Har du mycket att göra så att du inte hinner? :)

Svar: Ja jag har faktiskt rätt mycket att göra just nu. Studenten närmar sig och jag känner att bloggen inte är det jag prioriterar högst. Jag har APU till kl 6 tis-tors och jobbar på helger. En annan orsak till att jag inte uppdaterar så ofta är just för att det inte händer så mycket, jag är på APU:n, går till skolan och jobbar oftast :P Det känns som att folk inte alltid vill höra om just det ;) men jag lovar att det blir bättre så fort allt arbete är klart i skolan och APU:n slutat :)

Har ialf nåt att berätta idag, nämligen det att jag blev utelåst idag :O fick sluta lite tidigare och åkte då hem, men väl hemma såg jag att ingen annan va det och jag har aldrig nyckeln med mig :P ringde därför till mamma för att fråga var Millan va, medan jag kände hur humöret började koka. Det visade sig att Millan åkt till en kompis och när hon ringde och frågade mamma sa hon att hon skulle ringa Tessan och pappa! MEn hallåååå jag finns också! ;) som tur va kom Tessan hem ca 20 min efter mig men ändå, vädret va ju pissigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar