fredag 2 april 2010

..

Idag följde jag med mamma när hon skulle handla, tänkte passa på att gå in på skopunkten och kolla lite :) slutade med att jag kom hem med två par skor ;) det roliga va att dom ena köptes i storlek 33 xD hahah men dom va faktiskt, till mitt försvar, väldigt stora i storleken ;)


Gladiatorskorna i storlek 33 ;)




Sen dom som har potential att bli mina nya favvos :)

Tänkte även slänga in en bild på ett par jeansshorts som jag köpte för ett tag sen, vart himla glad att jag hittade ett par för jag har nämligen väldigt svårt att hitta jeansshorts som jag tycker passar bra på mig :P antingen så är dom för stora i midjan och för små om låren eller för stora om låren och för små i midjan ;) det kanske bara är jag som är kräsen i och för sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar