onsdag 28 april 2010

Svar till läsare :)

Såg att vi fått en kommentar av en Amanda så jag tänkte svara på den :)

Frågan löd om vi var rika eftersom att vi tycks ha råd med så mycket :P

Svar: Jag (maria) tar och svarar för oss båda nu, eftersom att jag vet hur bådas livsituation ser ut ;) nee ingen av oss är rika! Hanna studerar på universitetet och lever därför på sitt studiebidrag därifrån vilket är lite högre än om man går på gymnasiet.. Jag lever på mitt gymnasiestudiebidrag (1050) i några månader till + att jag även jobbar extra på Gina så får lön därifrån :P Lägger dock nästintill alltid hela den summan till min sparfond :)

Varför jag inte skrivit någon exakt summa på vad Hanna får är för att jag vet att hon inte vill skriva det här och detsamma gäller med min lön :) Vi anser helt enkelt att det är nåt som våra läsare inte har något med att göra :) Har i alla fall hört vissa som får mer i "månadspeng" av sina föräldrar än vad vi får i bidrag/lön :P

Amanda ville även att jag skulle lägga ut lite minnen ifrån min bdb titt :) jag ska försöka få det gjort så snabbt jag bara kan! så snart blir det lite mer gamla minnen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar