torsdag 15 april 2010

Idag fick jag ett sms från Hm, så nu kan jag hämta ut mitt paket som jag väntat på i flera veckor, typ månader. Det värsta var att det kommer kosta 2300, ganska mkt pengar för en fattig student som mig ;) Allt är ju som tur är inte mitt i det där paketet men pengarna kommer ändå att dras från mitt konto så det känns ju LITE surt måste jag säga ;) Så fort paketet är hämtat så ska jag börja driva in alla pangar som folk är skyldiga ;) Inte för att jag vill vara världens snålaste surkärring men jag måste ju faktiskt överleva ;) Jag skulle mer än gärna vara så rik så jag kunde betala för allt åt alla, men nu är ju tyvärr inte läget så :)

Jag kommer inte ens ihåg vad jag själv har beställt från Hm, men jag tror att det åtminstånde ska ligga två par skor och två par shorts till mig i det där paketet ;)

Nu ska jag äta lite mellis, jag känner mig som ett litet barn som måste äta mellis, men jag tycker att det är gott att äta ett litet mellanmål sådär ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar