lördag 3 april 2010

God morgon:)

Släktkalaset igår var trevligt. Jag fick fina presenter, prentkort och en ansiktsbehandling precis som jag önskat mig. Tack så mkt :)

Sötast på kalaset var lilla Elliot som är den ända bebisen/småbarnet som jag faktiskt tycker om. Men det är nog för att han aldrig skriker och gråter. Han är alltid glad och sprallig. Vilket är väldigt väldigt skönt ;)


Lilla söta Elliot :)


Mina kusiner och Elliot som dansar till Manboy som är Elliots favorit låt ;)


Mina Kusiner :)


Mamma, Emelie och Jag :) Så där ser ni oxå min nya tröja som jag köpte igår och mina nya jeansshorts ;)

Idag fick jag förövrigt ett stort påskägg av mina kära föräldrar med massor av godis och lite andra småsaker. Så då vet ni alla vad jag ska göra idag, nämligen äta godis såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar