lördag 10 april 2010

Hejsan

Idag har jag träffat Ida. Jag har känt henne sen vi gick på dagis, jag började på dagis när jag var 5, så vi har känt varandra ganska länge ;) Vi träffar inte varandra alls ofta utan bbara någon gång ibland men ändå sa känns det som att vi träffas hur ofta som helst när vi väl träffas. Det blir aldrig konstig stämning och vi kan alltid prata om precis allting. Det finns nog ingeting som jag skämms för att berätta för henne för hon är en sån öppen och icke-dömmande person. Jag kan berätta de mest intima saker och hon förstår precis. Nu babblar jag på om antagligen totalt oviktiga saker för er men jag blev bara förundrad över hur bra kompisar och hur öppna man kan vara med varandra även fast man bara ses ett par gånger varje år ;) Men har man en gång varit bra kompisar kanske man alltid har lätt att hitta tillbaka till varandra, vad vet jag ;)

Jag och Ida spenderade i allafall tiden med att prata om allt och ingenting, vi gick en promenad i det ganska kalla vädret, det var faktikst inte så mysigt ;) Sen åt vi goda smörgåsar och pratade lite till ;)

Jag har faktiskt haft en mycket trevlig dag måste jag säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar