tisdag 20 april 2010

Hej igen :)

Fotograferingen gick bra idag, jag fick självklart vara vällust, det som jag var rädd för att jag skulle få vara. Det kändes ju lite läskigt innan måste jag säga ;) Men först fick jag följa med till affären och handla lite rosor och andra småsaker. Sen gick vi igenom fotograferingen och bollade lite olika ideér. Fast det mesta var redan bestämt och allt lät jättebra så jag hade inget som jag ville förändra direkt. Sedan blev jag sminkad, jättefint! Det är verkligen kul att bli sminkad av någon annan som kan komma med ideér som man själv aldrig hade kommit på, man fastnar ju lätt i sina egna gamla mönster ;)

Men bilderna blev i allafall superfina och jag måste säga att självförtroendet får en knuff i rätt riktning när Ida ändå tyckte att jag var tillräckligt snygg för att få gestalta vällust, så tack för det :) Ida var verkligen en jätteduktig fotograf oxå, så det ska bli jätteroligt att få se det färdiga resultatet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar