tisdag 27 april 2010


Det här är jag, Hanna Nilsson


Det här är min bästa vän Maria Jonsson

Idag så började det prata värsta äcklet med mig på msn, då blev jag ganska så upprörd, för jag vet inte längre hur många snuskiga killar jag har blockat senaste tiden, dom har från början lagt till mig bara för att prata massa snusk och annat skit.. då undrar jag naturligtvis vad det är för fel på dom, samtidigt så undrar jag hur i helvete dom får tag på min msn. När det här då hände så kom jag att tänka på alla superknäppa saker som jag och min bästa vän har gjort i våra dagar.

Anledningen till att jag började tänka på det, för er som inte såg kopplingen som var ganska oklar;), så började jag fundera på alla störda killar, och tjejer, som vi har bråkat med i våra dar. Det är faktiskt ganska många måste jag säga..

Anledningen till att vi bråkat med så många är nog för att vi säger vad vi tycker och vi tar ingen skit. Så om det är någon som gör något som vi inte gillar så konfronterar vi den personen. Det här brukar då ganska ofta leda till att vi så småningom börjar bråka med de här personerna ;)

Det här lilla minnet ledde i sin tur till att jag började tänka på alla andra roliga och knäppa saker vi gjort ;)

Först kom jag och tänka på när vi fikade med Mehmet, bara för att mia skulle få se hur störd han var. Att vi efter vår fika bara ville undvika honom, det fattade inte han för 5 öre ;)

Sen kommer jag ihåg när:

Vi cyklade ända till sturefors, längre ändå t.o.m. bara för att gå på någon b-fest. Det var så inte värt all tid vi la på att cykla dit och hem. Vi cyklade fel hela tiden så jag var tvungen att ringa min mamma hur många gånger som helst ;)

När vi såg exorsisten och skattade tills vi dog

När vi förfestade på en kräftskiva hemma hos farmor innan nollningen och hon tyckte att vi var helt konstiga

När vi förfestade helt ensamma i en lekpark jättenära farmor innan nykvarn


Sen kommer jag ihåg när vi


Smet från polisen för att vi var rädda att dom skulle ta våran dricka ;)

När vi var ute på krogen och blev förföljda av två cps i blunderhattar


När vi hade vår maskerad hemma hos Mia förra sommaren, maskerad i "Hannas och Mias bordell" hahaha

När vi var på lambohovsfesten och vi båda var jättefulla. Sen skulle vi gå till Mias mamma, för hon skulle hämta oss, och vi visste inte ens hur man hittade till mötesplatsen där vi skulle ses så någon kille från festen fick följa med oss ;) Vi kommer inte ens ihåg vem det var ;)

När vi var på Plaza och hade smugglat in egen dricka som vi hävde i oss på toaletten, för fort dessutom, så vi var tvugna att åka hem.. hahahha, bra jobbat liksom ;)

När vi raggade upp han som jobbade på Carlings, eller om det var han som raggade upp oss, som ledde till att vi blev jättefulla på 9:ornas avslutning och som i sin tur ledde till att vi kom fulla till skolan på vår egen avslutning dagen efter.. ehm ;)


Och till sist


så kommer jag ihåg när vi försökte få in dig på plaza innan du fyllt 18, vi var sämst verkligen SÄMST så vi fick vackert åka hem igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar