tisdag 6 april 2010

Idag har jag varit på univ. Skitkul, inte ;) Jag hade verkligen inte lust att åka dit i morse när alla andra ligger hemma och fortfarande har lov. Det kändes rätt så surt när klockan ringde vid halv 7 i morse kan jag säga ;)

Nu har jag prcis suttit och läst 25 sidor i min nya bok på engelska, som att det inte är jobbigt nog med en bok på svenska ;) Menmen... Nu ska jag diska lite sen jag åt förut och sen ska jag ta en promenad bort till André :)



När jag känner för det så kan jag vara så fruktansvärt fruktansvärt ful ;)

2 kommentarer:

  1. Du kan inte bli ful vare sig på kort eller i verkligheten, jag däremot behöver inte ens anstränga mig när det gäller kort ;)

    SvaraRadera
  2. Du blir snygg på kort! Dessutom är du jättesnygg i verkligheten! och Jag underdrev nog lite när jag sa ful, jag menar att jag kan bli groteskt ful ;)

    SvaraRadera