söndag 4 april 2010

Gårdagen

Gårdagen började med att Mia kom hit, vi började göra oss i ordning och sedan lagade vi mat och åt :) Vi lagade inte något avancerat utan det blev bara tacos, men det var supergott i allafall ;)

Sen började vi dricka lite smått medas vi väntade på dom andra. Så småningon kom André och Martin och vi fortsatte förfesta och lekte lite lekar och dansade. Eller det var bara jag och Mia som dansade, André och Martin var liute för fega ;) Vi tog sedan bussen till stan och gick hem till Michelle som äntligen hade kommit hem från norge för att hälsa på en vecka :) Det var super kul att äntligen få träffa henne :) Vi stannade bara en kort stund hos Michelle och drack lite mer sen gick vi till Michelles granne, Madde där hon och Sofia väntade.

Vi hade från början planerat att gå ut ungefär vid 10 men det blev inte alls så ;) Utan när vi kom från Madde var kl halv 1 så jag och André åkte hem för att sova och mia åkte hem till sig. Vi tyckte inte att det var någon idé att gå ut eftersom vår sista buss gick en timme senare ;)

Slänger in några bilder men dom belv ju som dom blev tyvärr ;)


Mia, jag och Martin, eller rättare sagt halva martin ;)


Jag och Mia dansar ;)

André och Martin :)

Mia sötnos :)


Pussar :)

hahahaha, vill bara påpeka att jag inte är SÅ seriös på den här bilden, så att ingen får för sig det ;)

Det här får bli sista bilden, André och Martin :)

3 kommentarer:

  1. och jag blir som vanligt hemsk på alla bilder, tack gud! ;)

    SvaraRadera
  2. besviken.partykille926 april 2010 kl. 00:41

    Dagens ris!
    Till er som natten till söndagen lämnade stackars mig i onyktert och förvirrat tillstånd på stora torget i Linköping. Jag fick gå cirkus 2 km innan jag tillslut hittade hem!
    Måtte denna vetskap plåga er i evigheten!

    SvaraRadera
  3. Haha jag håller med det va inte snällt! Men jag (Maria) va inte tillräckligt nykter för att ta hand om nån annan än mig själv, om jag ens klarade av det ;)

    SvaraRadera