onsdag 14 april 2010

Hej :)

Min dag i dag har varit väldigt jobbig tycker jag själv. Jag orkar inte gå in på varför i dertalj men jag kan dra det lite kort för den som bryr sig (antagligen ingen ;)) Men en buss och tågresa från norrköping hem till mig, som i vanliga fall tar en timme, tog mig två timmar och utan att ta med mig lunch, dum som jag är;), så resulterade det i ett väldigt dåligt humör såklart ;) Men nu har jag fått i mig lite mat och jag känner hur blodsockret börjar stiga så det känns redan bättre måste jag säga ;)

I morgon är det dags för univ. igen, jag känner inte alls för det men vad ska man göra ;) I helgen blir det antagligen sommarstugan med mamma och pappa. Kommer nog bli lite långtråkigt men då kanske jag kan få lite pluggning gjord eftersom det inte finns så mkt annat som jag kan spendera min tid på ;)

Jag ska försöka få ändan ur vagnen och lägga in lite bilder, men det blir ett senare projekt för nu ska jag försöka få med mig min lilla vovve ut på en promenad i det soliga vädret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar