torsdag 29 april 2010

Hejsan :)

Jag läste precis mias svar på frågan som vi hade fått.. Och jag håller med det som hon säger till 100% :P Jag får ju studiebidrag på några tusen varje månad men dom ska räcka till nya böcker, det kostar mig cirkus 1000 kr varje månad och det ska oxå räcka till ett nytt busskort varje månad. Och det som blir över är det jag lever på, så jag lever ett liv som vilken student som helst, alltså inte ett speciellt rikt liv ;) Därimot kanske jag inte sparar så mkt pengar som jag borde utan jag unnar mig ganska mkt saker som jag känner att jag vill ha :P

Men att skriva ut mer exakta siffror på vad vi tjänar är inte relevant eller intressant för någon annan än oss så det struntar vi i som sagt ;)

Idag har jag för övrigt varit i skolan och fikat med Ida, det var trevligt :) I morgon är det plugg som gäller hela dagen för mig..kul ;)

Nej nus ka jag tvätta bort mitt smink, ta på mig pjamas och plugga lite innan jag går och lägger mig :) God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar