fredag 16 april 2010

=D

Idag är jag på superbra humör. Jag vet inte om det är för att det är fredag, eller för att vädret blivit bättre, eller om det är för att jag har haft mitt seminarium nu så det äntligen är över eller om det är för att jag fick godkänt på min tenta. Jag tror att det är en kombination av alla dessa saker men det jag ville säga med detta var att jag var på bra humör och att jag fick godkänt på min tenta ;) Det var en sån lättnad att få höra det så jag var bara tvungen att säga det en extra gång ;)

Idag har jag i allafall planerat att åka ut till landet. Men vi får se hur det blir, mina föräldrar har en tendens att ändra sig för att vädret är för dåligt eller så blir det för stressigt osv. Deras undanflykter är sämre än vad mina brukar vara ;) Anledningen till att jag vill följa med dit nu, när det inte finns någonting att göra eftersom det är för kallt är just av den anleningen, att det inte finns någoonting att göra. Så då har jag inga undanflykter till att inte plugga. Så jag ska alltså åka dit för plugga, roligt roligt ;) Nej inte så värst med det är tyvärr nödvandigt ;)

Nu ska jag nog bege mig till mitt rum och packa ner lite saker som jag ska ha med mig i kväll ;)

Min uppdatering kommer inte vara så bra nu eftersom att jag kommer att vara utan internet ;) Så jag skyller på det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar