tisdag 27 april 2010

Hej Igen :)

Nu har jag kommit hem från stan :) Jag färgade utväxten, så nu känner jag mig lite fräschare ;) sen toppade jag håret lite också eftersom det var väldigt slitet så nu är det några centimeter kortare igen :P

Sen gick jag en sväng på stan efteråt och köpte lite fina saker :) det var nämligen rea så då är det ju bäst att passa på ;) Jag fick en bh, två par trosor och ett paket med toffsar för ca 150 kr, som hittat tyckte jag :) sen köpte jag ett fint linne på 79 kr på hm och köpte jag oxå lite smink.. en dipliner och en ögonfransböjare eftersom min gamla har blivit sjukt dålig!

Nu ska jag poppa lite popcorn, för det tycker jag att jag förtjänar! ;)

Bye bye

1 kommentar:

  1. jag förstår inte hur du har råd med allt... :P Men du är väl ganska rik va? (A)

    SvaraRadera