fredag 16 april 2010

Live to party

Hej här kommer hon med världens sämsta blogguppdatering! ;) sitter ialf just nu i skolan och väntar på att lektionen ska börja :P hörde lite snack om att klassen skulle fixa en studentskylt under lektionen :) ska bli intressant att se vad vi kan komma på ;)

På religionslektionen idag skulle vi ha en debatt, brukar inte gilla det men det här va faktiskt kul! :) klassen delades in i två grupper och vart tilldelade att hamna i antingen satanism sekten eller new age inriktningen. Jag hamnade i satanism gruppen ;) man skulle läsa på lite om vad de trodde på osv, sen skulle alla i gruppen få en titel inom sekten och sen skulle man debattera för sin "tro" :P jag vart utvald till den satanistiska ledaren ;) och lyckades skaffa mig 5 anhängare, höhö ;) vet inte riktigt vad läraren tyckte men jag tyckte i vilket fall som helst att våra argument ÄGDE ;)

När jag kommer hem sen ska jag slappa, käka chips och packa lite inför imorrn :) Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar