måndag 19 april 2010

Hej

Helgen har jag som sagt spenderat i stugen med min familj, därför har jag inte kunnat blogga någonting eftersom det inte finns något internet där ;) Jag har i allafall inte gjort mkt där ute utan jag har mest varit ute och gått, och så har jag städat lite ;) Vi har ett uterum som jag har fått tillåtelse att måla vitt så det blir sommarens projekt ;) André ska antagligen hjälpa mig att slipa golvet, för det är nog lite för svårt för mig att göra själv känner jag ;)I helgen ska vi åka tillbaka till stugen, vi ska lägga i bommarna och fiska osv. ;)

Idag har jag varit på univ. när jag kom hem så gick jag med Sumo till vetrinären, han har ögoninflammation så jag fick åka direkt från vetrinären till apoteket och hämta ut mediciner. Så nu blir han förhoppningsvis bra lilla kraken :)

I kväll ska jag på födelsedagskalas hos Philip som fyller 16. Så nu vet ni vad jag ska göra i kväll ;)

Bye bye så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar