fredag 23 april 2010

Hejsan

Min uppdatering har inte varit allför bra... Men igår var jag i allfall i skolan och hade seminarium.. inte så kul ;) sen på eftermiddagen så var jag barnvakt åt Jennifer :) Så jag hämtade henne på fritids sen gick vi hemåt och åt mellis och tittade på barnprogram :P Resten av dagen spenderade jag med André, vi åkte och handlade, lagade pizza och såg på film :) Så min dag var helt okej förutom att jag var på jättedåligt humör, eller jag kände mig lite nedstämd och trött bara.. Men det är mkt bättre idag som tur är :)

Idag var jag och Sumo hos vetrinären, vi var där på återbesök och så blev Sumo vaccinerad :) Sen fick jag den saftiga räkningen på 1200 kr, jippi! ;) Så nu blev jeg helt plötsligt helt pank... känns inte så bra, inte bra alls ;) Sen ville vetrinären att vi skulle komma tillbaka och ta bort Sumos tandsten... Då blir det ytterliggare 900 till 1200 kr som försvinner från mitt konto... stackars mig! ;) Jag tycker faktiskt inte att det är så kul att betala så mkt pengar som man inte får någonting för, eller det känns i allafall inte som att man får så mkt för det ;) Jag menar, vetrinären spenderade kanske 10 minuter på att titta på sumo, max! Och det fick jag betala 1200 för.. jag kanske oxå borde bli vetrinär, det känns som att man kan ta mkt betalt för lite jobb ;) Inte för att jag vill kasta massor med skit på vår vetrinär, för hon är jätteduktig :) Men ibland önskar man att man slapp betala bara ;)



Jag och min bästa vän :) Bilden kanske inte är vacker men det är inte det som är det viktiga faktiskt ;)

I helgen beger jag mig förövrigt till landet utan internet så det blir ingen uppdatering för mig då som ni förstår :) Men vi åker inte förän i eftermiddag så det kan ju hända att jag uppd. lite innan jag åker. Jag kommer hem igen i morgon så jag hoppas att vi får en helg med fint väder, det skulle vara trevligt ;)

det var nog allt för mig tror jag...

2 kommentarer:

  1. Ska du lägga upp dina bilder från fotograferingen här? :)

    SvaraRadera
  2. Nej det kommer jag inte göra, jag ställde upp för att hjälpa min kompis inför hennes projekt och det är ingenting som jag kommer lägga ut här :)

    SvaraRadera