söndag 11 april 2010

=D

Som Hanna nämnde i det tidigare inlägget så är det faktiskt sol ute idag! :) me like ;)

Den här helgen har jag i alla fall jobbat några timmar på eftermiddagen både lördag och söndag :) I lördags upptäckte jag en liten kille på ca 4 kanske som stod och beundrade underkläderna inne på Gina så mina teorier är att han:

1. Kommer växa upp och vilja ha på sig dom själv.
2. Kommer växa upp och tvinga sina blivande flickvänner att köpa såna.
3. Fått i uppdrag av sin pappa att ge sin mamma en hint om att hon borde köpa sexigare underkläder.

Jag tyckte i vilket fall som helst att han lät jättegullig när han stod där och åh:ade sig ;)

Natten mellan idag och igår fick jag även agera fyllechaffis när mamma och pappa skulle med grannarna till öl kvällen på cupolen :P jag säger då bara det, dom ska VERKLIGEN INTE klaga på hur vimsiga vi är för det där va det värsta jag varit med om! Så alla ni lite äldre där ute ska kanske sluta klaga på dagens ungdomar, i alla fall när det gäller hur jobbigt det är att hämta dom efter fester eftersom att dom aldrig kan bestämma sig ;)


En bild på mig när jag och Hanna "förfestade" innan Nykvarn för 100 år sen ;) Vid en lekpark inte långt från vår mormor/farmor xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar