tisdag 27 april 2010

God morgon :)

I natt har jag sovit jättedåligt.. jag har drömt massor med konstiga drömmar och vaknat ungefär 300 gånger.. usch

Idag ska jag i allafall till frisören och göra någonting åt mitt hår, jag känner mig konstigt nog inte så där pepp på det som jag brukar göra.. jag vet inte varför. Det kanske är för att jag har den där himla tentan hägande över mig och den gör så att jag blir stressad så fort jag tänker på den.. då är det ändå mer än 1 vecka kvar tills tentan är, så den här gången har jag faktiskt börjat plugga i tid. nej usch mitt humör är inte det bästa i dag..

Jag trodde förövrigt att det skulle vara fint väder idag, det tycker jag inte att det är. Det är ju molnigt som satan. Fy vad jag börjar bli trött på det här jag vill ha 25 grader och sol. Vi får hoppas att det klarnar upp under dagen :) Iofs kan jag inte vara ute någonting i allafall eftersom jag måste städa och sen plugga resten av dagen.. det suger!

Nu ska jag gå ut med sumo sen ska jag sminka mig sen ska jag åka ner till stan och fixa håret som sagt ;)
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar