tisdag 13 april 2010

Hej igen :)

Nu har jag kommit hem från min ansiktsbehendling och runda på stan :) Ansiktsbeh. var riktigt skön, förutom den delen när hon skulle klämma mina porer, jag tycker att det gör ont när jag gör det själv, men när någon annan gör det, då är det värre kan jag säga ;) Men behandlingen var jättemysig och skön förutom just det momentet och jag känner mig ganska fräsch just nu :) Jag skulle gärna göra det igen om det inte vore för att det var så dyrt ;) Det kostade 500 kr för 45 min, det hade jag inte tyckt varit värt pengarna om jag hade betalat själv. Nu fick jag ju det här i födelsedagspresent så då var det ju en annan sak. Men jag rekommenderar det verkligen om det är så att ni känner att ni är rika och har pengar över ;)

Sedan bokade jag tid för klippning och färgning om två veckor, nu blev jag helt plötsligt lite snål känner jag så jag vet inte om jag ska boka om tiden ;)

Jag gick en stund på stan också, både innan och efter min ansiktsbeh. Jag köpte ett linne från gina för endast 129 ynka kr så det kändes helt klart värt ;) sen köpte jag hårspray, strumpbyxor och strumpor. Sen gick jag på Ikano en sväng i går och då köpte jag en somrig tunika och lite smått och gott så jag ska försöka lägga in en bild på det senare :)

Jag och min syster lagade mat förut så jag ska gå ut i köket och se hur det går med maten och sen ska jag hacka lite grönsaker ;) Hoppas ni har heft en trevlig dag i det varma vårvädret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar