onsdag 7 april 2010

Hej :) Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har idag. Jag har fått öroninflammation. Jag som precis har varit sjuk och förkyld i över 1 vecka, nästan 2, börjar bli trött på det här nu. I natt hade jag jättesvårt att sova för jag hade så ont i örat, till sist tog jag en tablett och då lyckades jag somna. Jag har haft lock för örat sen igår kväll, det äör väldigt irriterande måste jag säga ;) Jag hör skitdåligt ;) Idag har jag egentligen bara lust att ligga hemma i sängen och slappa och se på film men jag har lite saker som jag måste göra så slappandet får skjutas upp till en annan dag i stället. Nu ska jag gå och göra mig ordning och hålla tummarna för att jag blir frisk snart. För jag vet fan inte hur mkt längre jag står ut med att vara sjuk.

ByeBye

2 kommentarer:

  1. tjusig blogg the evil cousins of satan!

    ni har väl inte missat shortsgrabbarnas comeback till bloggvärlden? in och läs!

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt Forsis, det var snällt sagt :) Nej det visste vi inte, i allafall inte jag ;) Men det ska jag genast kolla upp :)

    SvaraRadera