söndag 11 april 2010

Sol :D

För er som inte har upptäckt det än, så är det superfint väder idag! Solsken och ändå relativt varmt :) Idag har jag vårstädat mitt rum, det var som alltid världens röra, jag fattar inte hur jag alltid lyckas stöka ner så mkt :S Men det tog mig i allafallungfär 2 timmar att städa mitt rum, rensa ut alla gamla papper och gamla kläder och rensa garderoben så jag får plats med alla mina kläder och skor. Jag har som sagt väldigt många skor så jag får inte plats med alla i hallen eller i vår skograderob i källaren så nu har jag ungefär 8 par skor i min egna garderob som egentligen är avsed för min kläder ;) För att jag skulle få plats med skorna så var jag tvungen att slänga lite andra saker, fasen ;) så nu har jag alltså slösat 2 timmar av min underbara helg på att städa, fy! ;)

Men efter att jag städat tog jag och Sumo en underbar långpromenad i det fina vädret. Jag tror att vi båda tyckte att det var riktigt härligt. Och eftersom det inte är allt för ofta som vi får sånt här fint väder så hade jag tänkt att återigen bege mig ut och sätta mig i solen. Så jag hoppas att ni får en underbar dag och njuter av solen nu när den ÄNTLIGEN är här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar