måndag 12 april 2010

Sunny side up

Hade inte något att göra så jag gjorde ett litet personlighetstest ;) jag tycker sådant är ganska intressant måste jag erkänna ;) läser mitt horoskop o så varje dag (a) Här kommer i alla fall resultatet:

Inåtvänt <- Utåtriktad
Planläggande -> Upplevande
Konkret -> Abstrakt
Tänkare <- Känslostyrd

SÅDAN ÄR DU:
Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker, utan att nödvändigtvis tala om dem. Du anstränger din att förstå andra människor.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. (Njaae stämmer inte riktigt va ;)). Du fattar snabbt beslut - även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över varför saker fungerar som de gör, medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna. Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du tänker logiskt och värdesätter problemlösning där du använder huvudet. (vet inte om jag alltid tänker så logiskt heller;)). Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

Stämmer rätt bra måste jag säga ;) Nee nu ska jag nog snart ta och gå en liten kvällspromenad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar