tisdag 13 april 2010

Min uppdatering fortsätter att vara jävligt dålig, jag ber om ursäkt för det ;)

Nåt som stör mig väldigt mkt är att tiden går så fort. Jag hinner aldrig med att göra några roliga speciella saker utan tiden bara rinner iväg och man bara lever sitt vanliga liv. Jag tycker såklart att det är roligt att träffa mina vänner och min pojkvän så det uppskattar jag verkligen, men resten av tiden då? jo då går jag bara i skolan och pluggar. Jag hinner inget mer. Och sen när jag tänker tillbaka så känns det inte som att det var länge sen det var jul. Vad har jag hunnit göra sen dess? Ingenting. Och det stör mig, någonting som stör mig ännu mer är att mitt liv kommer fortsätta såhär. Snart är det september och jag sitter här och undrar vad som hände med sommaren och hur tiden kunde gå så fort. Det känns som att det var förra veckan som jag och mia lekte med barbie på hennes rum eller gjorde kullerbyttor i deras trädgård, ner för kullen som sluttar mot kohagen. Men det var 10 år sen. Vad har jag ens hunnit på dom 10 åren som är någonting att komma ihåg? Jag har bara vuxit och blivit större. Det är det enda märkbara resultatet av tidens gång.

Idag ska jag i allafall åka ner till stan. Jag ska handla busskort, strumpbyxor, hårspray och toffsar, väldigt roligt ;) Vid tre ska jag också på ansiktsbehandling. Ska bli skönt faktiskt :)

Jag skulle också behöva boka tid hos frisören och klippa och färga mitt hår. Men jag kan inte bestämma mig för om jag ska ignorera min utväxt och vänta med att färga det närmare sommaren eller om jag ska färga utväxten nu, men då måste jag antagligen färga den igen någon gång under sommaren. Suck på mig själv och mina förvirrade tankar ;) Antagligen färgar jag mitt hår närmare sommaren för att spara pengar, fast jag egentligen vill färga det nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar