tisdag 20 april 2010

Idag skulle jag egentligen haft föreläsning på univ. men jag orkade inte åka, alla föreläsningar är ju frivilliga egentligen så jag måste ju faktiskt inte vara där ;) Men först så började dagen med att jag försov mig lite, inte så mkt men ändå tillräckligt för att ingenting skulle få gå fel, för då skulle jag bli alltför sen. Allt flöt på som det skulle tills jagt såg att min kära hund hade kissat inne, tack så mkt! ;) Så då gick det 20 minuter nästan åt att torka upp det och sedan torka golvet med golvmopp och göra rent den. Så jag insåg att jag aldrig skulle hinna med bussen hur mkt jag än stressade så jag skiter i att åka dit idag helt enkelt ;)

I stället ska jag göra andra roliga saker. Jag har nämligen blivit tillfrågad om jag vill vara modell och hjälpa till att gestalta de 7 dödssynderna.. Lite läskigt tycker jag men jag bestämde mig för att säga ja :) Så jag ska åka i väg nu och bli sminkad och stylad sen ska vi börja fotografera. Jag undrar vilken synd jag får bli... Om det blir vällust så vet jag inte riktigt vad jag gör, antagligen kommer jag att bli världens flamsigaste då vällust betyder:

"Vällust är en känsla som präglas av en stark längtan efter, och uppfyllandet av, något som ger stor tillfredsställelse. Lust är förknippad med kroppslig njutning.Vällust är en överdriven strävan efter njutning, främst då sexuella njutningar."

Ehm ja ni förstår nog vad jag menar ;)

Nu ska jag gå ut på en lite prommenad sen ska jag åka i väg till dagens äventyr ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar