lördag 4 september 2010

Blääää

Det va jobbigt att jobba idag, känner mig lite händig. Men jag ska inte bli sjuk! ;) Såg kommentaren vi fick om headern och den nya som Hanna gjort och då insåg jag att bilderna på den nya (i alla fall dom på mig) är ungefär lika gamla som den vi hade innan :P Så kan vi ju inte ha det ;) Jag tycker personligen att jag och Hanna får försöka träffas och åtgärda det här problemet snarast genom att ta lite nya bilder på oss tillsammans ;) Tyvärr så blir det ju alltid nåt fel på varje bild så det tar ju ett tag att få en bra, det är därför vi aldrig orkar ta tag i det ;)

Såg även i kommentaren om headern att ni ville att vi skulle ha bilder på sidan så som vi hade förut :) Det är klart att vi fixar det om ni tycker att det va snyggt! Vi kände väl att det inte behövdes eftersom att vi har bilder på oss i headern nu, men det gör ju inte oss nåt att köra dubbelt upp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar