torsdag 30 september 2010

Moraltanter

Wow det tidsinställda inlägget funkade visst, gud vad bra! Nu när det är sagt måste jag klaga lite ;) Jag hade ju som några kanske såg shorts med leggings under på mig idag. När jag sen gick på stan så gick det inte att undvika att se hur alla äldre tanter stirrade.. Något med minen sa mig att dom samtidigt tänkte "dagens ungdomar, suck" ;) Nu vill jag faktiskt protestera över deras ogillande stirrande. Det är fasen i mig inget fel i att ha shorts på sig på hösten! Det är upp till var och en hur man vill klä sig. Då kommer säkert protesten "men herregud det säger väl sig självt att man inte kan gå i shorts i denna kyla, du blir ju sjuk osv." Men det är ju knappast deras problem om nån annan frysen, det drabbas ju inte dom av :P Jag tycker att det är dags för vissa att modernisera sig lite, vi lever faktiskt på 2000-talet ;) Man ska väl inte släppa på sin moral för det men man kan ju vara lite öppen för andra synsätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar