fredag 3 september 2010

you never say hey or remember my name its probably cuz you think you're cooler than me

Vädret är trots allt ganska fint idag, frågan är om man ska trotsa förkylningen och gå en längre promenad.. Jag tror inte att jag tar risken. Inte för att jag är rädd för att få hjärtmuskelinflammation och alla annan skit man kan få om man inte tar det lugnt när man är sjuk ;) Det är nog mer för att jag inte vill få mer feber, dessutom är jag ganska lat så det passar mig ganska bra att sitta inne och mysa ibland ;)

Jag börjar iofs bli lite uttråkad men om en timme börjar Tyra Banks Show, följt av Top Model 5 så jag ska nog stå ut tills dess. Så det blir nog bara en kort kisspromenad med Sumpis idag, bara för att jag vet att han måste kissa. Annars hade jag inte gått ut alls ;)

Blä för att vara sjuk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar