onsdag 29 september 2010

Onsdag?

Vad hände med den här dagen? Den bara försvann?
Kl 8 i morse ringde mamma hem från jobbet och sa att frysen gått sönder. Så det var bara för mig att slänga mig på telefonen och ringa till farmor och fråga om vi fick förvara vår mat där? Självklart gick det bra. Sen fick jag springa ner och väcka André, sen fick jag slänga på mig kläder och börja packa mat. Sen fick jag ta bilen till farmor och packa in vår mat i hennes frys, Tack farmor :) Det var ingen rolig start på denna morgon ;)

André kör ju speedway, typ världens farligaste sport om du frågar mig ;) För några veckor sen skadade han axeln när han kraschade, nu har han precis blivit bra, vad gör han då om inte kraschar igen? Så nu har han brutit båtbenet och har fetaste gipset... ;)

Förra veckan försökte jag ta lite bilder med Sumo, det gick åt helvete eftersom han vägrar sitta still och samarbeta ;)...



Ja ni ser ju själva ;) Katastrof!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar