måndag 13 september 2010

Reebok Easytone :)

Jag fick ett litet bidrag av mamma, eller litet och litet snarae 700 kr ;) så jag kunde köpa mina nya skor :) Så jag och André begav oss till Ikano, jag släppte av honom på Biltema för han behövde handla lite saker och jag åkte till Intersport och köpte mina nya älsklingar! :) Sedan åkte vi till Maxi och handlade lite mat :)

Mina nya easytone är jättesköna :) Jag har ju dock inte använt dom än men det ska jag göra det direkt i morgonbitti :) Jag ska ställa klockan på 09.00 och gå ut och gå en lång promenad med Sumo innan jag äter frukost ;) Jag känner att jag kommit i gång med mitt nyttigare liv, det enda som fattas är att jag måste sluta små äta godis och chips mitt i veckorna.. det ska jag börja jobba på i morgon ;)

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen ska jag nog gå och lägga mig faktiskt.. Jag har lite ont i huvudet "/


God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar