fredag 10 september 2010

Färdig :)

Nu har jag varit på Ikano och uträttat mina ärenden ;) Jag är ganska säker på att Jennifer 8 år inte läser min blogg så jag tar risken och skriver ut här att jag köpte ett nagellack, ett läppglans och ett par örhängen :) Så jag hoppas att hon blir nöjd med detta annars vet jag inte vad jag ska köpa till en tjej som fyller 8 år ;)

Idag har jag varit skolan på förmiddagen, vi skulle bara sitta i vår grupp och diskutera lite allmänt om vissa saker så det var ganska slappt måste jag säga ;) Vi pratade mest om andra saker, typ oss själva och så ;) och så åt vi blåbärspaj och fikade så det var faktiskt mkt trevligt :)

Nu ska jag försöka få någonting i magen, jag har inte ätit någonting idag förutom blåbärspaj ;)


Jag ska försöka övertala min syster att laga wok i kväll, det är min favorit mat, Mums! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar