måndag 27 september 2010

Måndag

Måndagar är alltid jobbiga tycker jag, allt är så mkt jobbigare än vanligt. Det är jättejobbigt att gå upp, det är jättejobbigt i skolan osv. Idag hade jag tänkt att jag skulle gå upp kl 05.30. Så blev det inte ;) Lite efter 6 kom jag upp, vilket ledde till att jag fick stressa som en G-A-L-N-I-N-G ;) Alltid när André sover här så kommer jag upp sent, jag har inte alls lust att gå upp jag vill bara ligga kvar i sängen lite halvt vaken/halvt sovande och krypa in under Andrés arm och bara ligga kvar och mysa. Jag måste säga att det nog nästan är det mysigaste som finns :)

Jag tog mig i allafall till skolan och genomled en ganska kort dag. Runt 11 var jag klar, då åkte jag och hämtade André och sen åkte vi till Ica och handlade tsm. Nu har jag precis fått i mig lite mat :)

Idag måste jag plugga igen, så jag har laddat upp med lite bullar så att jag orkar hela dagen ;)


En stor suck på denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar