fredag 24 september 2010

Fest :)


Ikväll ska jag på fest hos Ida, hon fyller ju 20 idag så jag ska snart dit och parta lite ;) Vi får se om André hinner följa med eller om jag får gå på fest själv idag ;)
I morgon ska vi till stugan, vi åker kl 9 så jag kan vaäl inte hälla i mig för mkt alkohol för då kommer jag aldrig upp ;)

Mamma åkte just till stan för hon ska gå ut med två andra tjejer på lite tjejmiddag, lite avis är jag allt på det faktiskt ;) Och min kära fader är i stugan redan, han åkte med Uffe och Micke i morse så nuförhoppningsvis arbetar dom och dricker öl ;) Micke sa i allafall till min syster att dom drack sprit för någon timme sen, pappa förnekade att detta var sant så jag vet inte vad jag ska tro på? ;) Nu ska jag kolla när bussarna går sen ska jag hoppa ur mjukisdressen och klä på mig nåt lämpligare ;)

Vi höres om ett tag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar