torsdag 23 september 2010

Nu är jag hemma igen :)

Jag var inte på univ. så länge idag, vi hann färdigt med vårt grupparbete rätt fort som tur är ;)

I morse innan jag åkte till universitetet så skulle jag äta lite fil, jag råkade såklart spilla över hela mig så det var bara att byta kläder snabbt som ögat, och även fast jag var så snabb så lyckades jag bli lite sen ;) Varför kan ingenting gå bra för? ;)

Idag träffade jag förövrigt Lucas på universitetet och sen när jag kom hem så började erik prata med mig på msn så det känns som jag fick lite klassåterträff där snabbt och lätt ;) Erik var det ju iofs inte så trevligt att prata med eftersom det första han sa till mig var att jag såg tjock ut på min visningsbild.. Tack då erik din jävel!! ;)

Ikväll ska jag följa med och titta på speedway, jag är ju som sagt världens bästa flickvän som följer med och sitter ute och fryser bara för att hålla min pojkvän sällskap, jag säger bara att jag tycker att jag förtjänar den utmärkelsen ;)

Nu ska jag tvätta håret så see you later ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar